12 Mayıs 2008

The Tallest Man On Earth



Beni yazmaya iten bu uzun adamdan ve müziğinden bahsedeceğim için çok mutluyum.Nasıl başlasam bilemiyorum ama onu dinlemekten gerçekten hoşlandım.Tesadüf eseri elime geçen albümünü dinlemeye başladığımda böyle bir ses ve müzikle karşılacağımı bilmiyordum. Üstüne üstelik bu çok sevdiğim müzisyenin ülkesini öğrenince ayrıca mutlu oldum(aslına bakarsanız ilk tepkim "yok artık nasıl olur"du).Çok uzatmadan the tallest man on earth gerçek ismiyle Kristian Matsson'un ki isminden de anlaşılabileceği gibi İsveçli olduğunu öğrendim.Bir kat daha sevgim arttı böylece ve daha bir zevkle dinlemeye başladım.Dinlettip insanlara nereli olduğunu tahmin etmelerini istedim ve genel tahminler Amerika'ydı ama ne güzel ki İsveçliydi.Müziğinden bahsedersem folk-blues denebilecek bir tür her ne kadar böyle tanımlamaları sevmesem de yazıyı okuyacaklar için fikir olsun diye söylüyorum.Gerisi dinlediğinizde sizde kalıcak izlenim olacaktır.Dinlediğim albüm olan "Shallow Graves" beni oldukça tatmin etti.The Tallest Man On Earth, yeni yol arkadaşım olucak en azından şimdi öyle görünüyor.Son olarak eğer bir yerlerde rastlarsanız es geçmeyin derim ben.İyi dinlemeler..







Not: Galiba ben İsveç'e gidiyorum.

3 yorum:

arvadite dedi ki...

The Tallest Man on Earth -
Shallow Graves(2008)

Rapidshare : http://rapidshare.com/files/115526727/the_tall_man__rth_-_sha_grs.rar.html

Zshare : http://www.zshare.net/download/121555781b78921c/

efe zeplin dedi ki...

nerden estiyse bugün tekrar dinledim yine harika geldi,gecen yıldan beride iyice tanınmaya ,hafiften efsane olmaya baslamıs. net üzerinden arastırınca gördüm
gittigi yerlerde harika konserler vermis,aslında boyle muzige duyulan ozlemin yansıması ,blogunada bu sayede rastladım ,twilight sad,tallest man derken 12 den vurdun

kitsch insect dedi ki...

çok sevindim yorum için saol tallest man i canlı dinleyebilsek biz de aslında harika olurdu yaptığı muhtesem eski folk coverlarını canlı dinlemek şahane olurdu özellikle these days i duymak isterdim.