07 Ağustos 2007

Tunng-Good Arrows


Tunng un son çalışmaları Good Arrows u dinliyorum şu aralar ve bir önceki albumlerini aratmıycak yoğunlukta buldum şimdiden.Yazıya album ile başladım ama Tunng dan bahsetmeye gerek var mı acaba ? Henüz dinleme olanağı olmayanlar için :( bahsetmek gerekirse : Tunng elektronik folk diye nitelendirilen (last fm de bir sürü başka tanımlama mevcut ben bunu seçtim.)müzikle uğraşıyorlar.İngiltere-Londra taraflarından vs vs (grup elemanlarını uzun uzun anlatmaktan sıkılıyorum) Good Arrows a gelince önceki çalışmaları Comments of the inner chorus u seven biri olarak bu çalışmalarını da beğendim.Woodcat ve The wind up bird vazgeçilmezlerim de olmuşsa Good Arrows ' da da Take ve Bullets ı çok sevdim.Kısaca tunng un yeni çalışmalarını dinledim, sevdim ve bir süre daha benimle olacağından eminim.

3 yorum:

Deniz Ural dedi ki...

Henüz dinleme olanağı olmayıp (duymadığından) tam şu anda dinleyen (via: süveter) bir kişi olarak sana tek bir sözüm var Kitsch: teşekkürler :)

kitsch insect dedi ki...

efenim ne demek begendiyseniz ben tesekkür ederim.^_^

postula dedi ki...

ilk 2 albüme gore daha oturaklı 1 sound tutturmuşlar kanımca.